reklama

Vždy môžeme mať prázdniny

Školské lavice som opustila už pred pár rokmi, ale pocit letných prázdnin mi ostal stále. Možno to už má človek kdesi zakorené, že keď sú letné prázdniny, život akosi zvoľnie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Človek to pocíti hlavne pri cestovaní do práce. Dopravné prostriedky sú prázdnejšie, môžte pohodlne cestovať, nemusíte sa tlačiť, ani v rannej špičke. Mladí sa kamsi vytratili..kde tu stretne človek jednotlivca alebo skupinku mldých ľudí, ktorí s batohom na chrbte idú za letným dobrodružstvom, alebo na letnú brigádu.

Aj silno pracujúci človek môže mať prázdniny. Síce nie také dlhé, alebo môže si vytvoriť pocit prázdnin. Mňa aj po rokoch ten pocit prepadne, veľmi príjemný pocit. Ono to akosi cítiť vo vzduchu, že život je akýsi ľahší, menej zaplnený starosťami a viac radosťami a zážitkami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stačí navštíviť miesta, kde ste trávili letné prázdniny. Mám rada chuť malín, vôňu čerstvo pokosenej trávi, prechádzky lesom, praskanie ohňa... to sú okamihy, ktoré mi vždy pripomené moje prázdniny. Okamihy, ktoré ma vždy presvedčia, že kdesi hlboko v srdci som stále to nezbedné dieťa, ktoré má stále chuť po nových prázdninových zážitkoch.

Prajem vám krásne prázdniny. Využite každú možnosť cítiť sa prázdninovo. Niekedy stačí len privrieť oči a ...veď starosti nás po celý rok čaká dosť :)

Zuzana Kmecová

Zuzana Kmecová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý sa každý deň snaží nájsť aspoň jeden dôvod na úsmev a šíriť ho ďalej :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu